Fruuuuuktansvärt

Jag har jobbat idag och jag sitter och tittar på klockan halv ett och tänker "mmm om en kvart slutar jag..." då börjar vi diskutera vem som jobbar korttur och jag säger galtt att dte gör jag. Icke sa nicke. Jag jobbade till tre. Bara att sätta igång igen då, men jag skulle få gå hem direkt när jag var klar lovade de eftersom att jag var inställd på att gå hem. Synd att jag blev klar efter att min ordinarie arbetstid var slut bara. Haha.

Tessan har skaffat dator så nu behöver hon inte längre betala för internet som inte används. Hon ringde mig förut och frågade vad adressan till min blogg var. Att hon inte visste det: Clorry har vart mitt smeknamn i alla år. Ja eller egentligen är det ju bara pappa som kallat mig det. Och en del kallar mig det nu efter att min blogg heter så. Ja, ja. Välkommen in i värmen Tessan! Och 2000-talet!

Nu ska jag till Jessica och Mads och käka middag. Ja lämnar Ewa hemma ikväll eftersom hon envisas med att kräkas. Hon har inte gjort det sen jag kom hem men hon är inte pigg idag. Överarbetad är hon kanske stumpan...

Nu ska jag dra, ska lämna tillbaa filmerna jag och Ewa hyrde igår med. The dark knight (fruuuuuktansvärt bra) och S:t Trinity (fruuuuuktansvärt dålig). Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Usch. Har hon åkt på magsjuka stackarn!

Sakner er. =) Love ya

2009-01-18 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback