Hopp

cause you're simply the best thing i never had

Dags att ta tag i mitt liv och mitt deppande. Imorgon ska jag ringa min chef och säga att jag behöver med tider av henne för att annars måste jag börja söka andra jobb med. Vilket jag iofs redan gör men jag känner att jag kanske måste berätta det för henne. Inte vara en total bitch. Men jag vill fan jobba mer! Ta tag i andra saker i mitt liv med, lägga vissa saker bakom mig och ta tag i vissa saker och se vad det blir av dem.

Imorgon ska jag in till oslo och träffa Annika. Annika har börjat jobba på Rikshospitalet och jag vet att hon har det kämpigt med norskan. Det ska bli skönt att träffa henne och säga att hon är inte helt ensam i Norge. Det blir nog till och med en lite sleepover i Oslo med. Om jag inte får jobba på torsdag så klart.

Marie och jag har börjat prata om en trip till Sydamerika och jag är verkligen taggad för det. Vore underbart att se något nytt och lära mig spanska. Vi har även pratat lite löst om studier i Danmark. Marie = doktor jag = psykolog Vore verkligen svincoolt. Men vi får se hur allt blir.

Jag och Ewa håller även på att hjälpa Robin och hans två vänenr som ska flytta hit. Jas dte har till och med sagt upp sina lägenheter. Jag och Ewa fattar ingenting och allt går väldigt snabbt. Men det kommer nog gå jätte bra. Hoppas de bara får jobab mer än mig i början. I hate being arbetlös. Haha.

girl just loose the blues and laugh at life
and then seize the day

Jag är spänd på att se hur framtiden utvecklas.






Kommentarer
Postat av: Marie

Obs,centralamerika. ;) Och Danmark for sure! :)

Postat av: Lisa

måste säga att danmark är bra mkt bättre än norge....billigare o så har de ju billig öl...jag lovar att jag kommer o hälsar på ofta =) Puss o kram

2009-01-07 @ 15:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback