Hungrig

Jag gick upp för två och en halv timme sedan och har fortfarande inte ätit frukost. Varfrö Clara? Magen kurrar och jag orkar inte slita mig från datorn. Att man kan bli så trött av att inte gör något.

Jag har börjat fundera på att studera men jag kan för allt i världen komma på vad jag vill bli. I gymnasiet var målet helt klart läkare elelr psykolog. Nu ve jag inte längre, jag vill bli något som man tjänar bra på och jobbar med människor. mitt mål i livet är precis som blondinbellas att tjäna så mycket pisetas som möjligt.

Jag vill ha förslag på vad jag ska göra med mitt liv?
Hur ska det gå i livet?
Hur ska det gå i rederiet?

Kommentarer
Postat av: Marie

Häng med till danmark o läs psykolog där, lättare att komma in och vi kan vi sambos. jihu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback