I tought we had nothing left to hide

Depp förvandlas till ilska och osäkerhet. När ska jag vara glad och nöjd? Jag kan vara glad och nöjd över att när Ewa slutar så plockar Jessica upp henne. Så ska vi tre hänga. Det var inte igår. Senast vi tre hängde var i bilen hem till Sverige, men då sov mest Jessica kan jag avslöja.

Var hos Ewa på Vivikes och tänkte hänga lite. När vi messade hade hond et kolungt men när jag var där var det fullt med kunder. Så jag åkte hem igen. Så kul är det inte att hänga i klädaffärer om man är pank.

Nej men jag kanske ska skala lite potatis. Jag tänkt ha köttgryta och potatis klart när Jessica och Ewa kommer hem. Jag är en svärmors dröm. Om alla bara kunde inse det. Haha.

Ta mig till den där festen i stan
Där människor är som du och jag
Dom dansar högt över varje lag
Och där vill jag också va


Tack för kvällens sms, Marie.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har ju insett det! Haha varför tror du en hushållshandikappad som jag vill bli sambo med dig. ;)

Skämt åsido. Miss You Lots! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback