Jag har gjort bubbelmacka till mig

Jag har sällskap igen av Ewa. Hon sitter just och berättar för sin mor att hon gjort varma mackor aka bubbelmackor. Jag sitter mest är och njuter av att inte vara ensam. Vi behöver inte prata med varandra bara jag inte är helt ensam.

Jag sitter och önskar att mamma hade ringt mig ikväl. Jag har dåligt med pengar på mobilen. Men jag ska nog ta och ringa henne imorgon istället. Jag saknar lilla mamma något fruktansvärt. Hon håller mig uppdaterad om livet där hemma, som trots allt flyter vidare fast jag inte är hemma. 

Nu ska jag nog med ta och göra mig en bubbelmacka.  

Kommentarer
Postat av: jenny

ja det känns ju betydligt bättre med plugg nu än i gymnasiet =) Är väl dels för att det va så länge sen så att jag hunnit med att sakna det tom.. Och dels för att jag bara läser halvtid så blir att man tar sig mer tid åt det. Och det blir ju självklart roligare när man faktiskt vet vad det är man gör =P Ska du också läsa matte eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback