Jobbar på det

Jag jobbar på min header, jag vet att den inte är så snygg just nu men jag håller på och lär mig allt det här som är hlt främmande för mig. jag har gett mig själv förbud att jobba mer på den nu. Jag kan inte sitta hela dagarna och försöka lära mig hur en header ska göras om den ska se snygg ut.

Tele2 människan har vart här på tur och ÄNTLIGEN har vi vårt internet. De hade tydligen kopplat fel i källaren från början. Så efter många om och men har vi vårt alldeles egna internet. Jag är lycklig. Vi har ju bara väntat sedan november. Hela vårt etage hade tydligen problem med internet trodde han men eftersom att det bara är två lägenheter till på etaget och att de är bebodda av betydligt äldre människor tror jag inte att de har haft fett jobbigt med internet. Eller lidit så som jag och Ewa har. Haha.

Jobba natt igen då. Jag sov så bra inatt, lite tomt utan Ewa dock. Haha. Brukar diskutera de mest interssanta sakerna när vi ska sova. ag läser dock just nu: Nu vill jag sjung dig milda sånger av Linda Olsson. Jga har inte kommit så långt men jag älskar den redan, den handlar om vänskap och stora sorger. Jag satt på mitt lilla rum där jag sover när jag jobbar och grät lite för mig själv när jag läste den igår. 02.21 tvingade jag mig själv att lägga den ifrån mig och sova.

Men nu är det dags att ställa ifrån mig datorn och göra något produktivt. Kanske äta lite frukost?

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer inte riktigt ihåg vad vi skrev om, men det blir nog bra. Läser din blogg ibland och det verkar som du har kul! Norrmänn är fördjälva trevliga alltså :) Tycker ju att du är så modig som bara gett dig av och verkligen gjort något åt det annars så tråkiga vardagen. När planerar du hemkomst till Sverige igen då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback