Lasse

Glömde jag säga att konserten är akustisk. Lovley.

Hanna jag har tänkt på att ringa dig flera gånger och fråga om du ville med men sedan kommer jag på varje gång att dte är 20-års gräns.

Och allt som vi sa då
Tänk att man kunde säga så
Vi snackade skit om alla vi kunde klandra
för att komma på att vi bara hade varandra
Det kunde varit några andra
Men det var vi

Och vi glömmer höst, och vi glömmer vår
Vi glömmer allt och tror att tiden är svår
Men man kommer på, sen efteråt
att vi hade rätt kul emellanåt

Kommentarer
Postat av: hanna

vad vare egentligen som hände den kvällen

och vad gjorde mig så förfärligt glad?



jag lyssnar på lasse och tänker på dig, nästa helg ska vi sååå lyssna på honom tout les temps! Kyss

2009-01-22 @ 20:58:26
Postat av: Linda

Tja! Jo, det är hur bra som helst! Själv då? Ska hälsa henne från dig! Synd att saker och ting blev som dem blev...

Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback