Livskamrater

Jag ska gå intro på ett nytt jobbställe imorgon. Vilande natt som personlig assistent åt en kvinna som är förlamad och respad. Jag ska väl egentligen bara lära mig imorgon hur jag hanterar respen.

Jag hatar att vara ensam har jag insett. Innan jag och Ewa blev livskamrater älskade jag att vara ensam, var det gärna och mycket i min lägenhet. Nu när Ewa går till jobbet är de bara tomt och jag blir deppad. Sedan kanske vi inte pratar hela tiden vi är tillsammans men ifall jag vill prata finns hon där ju.




Someday I'll wish upon a star
Wake up where the clouds are far behind me
Where trouble melts like lemon drops
High above the chimney top thats where you'll find me
Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
And the dream that you dare to,why, oh why can't I?

Kommentarer
Postat av: Ewa :)

Jag älskar att du sitter så nära mig så du redan har hört mitt skratt och vad jag tycker om bilden :)

Du gör mig lycklig, hjärtat!

2009-01-15 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback