Lördag

Jag måste säga att jag sitter i Ewas säng och njuter av att jag inte fått ett smack gjort idag. Det var så här jag föreställde mig min dag igår. Jag har en ganska deppfri dag än så länge, måste uppskattas. Det enda jag ska göra idag är att tvätta och att försöka komma på någon mat att laga till Ewa och mig ikväll. Ikväll kommer Ewa hem en normal tid för en gång skull. Hon jobar ju typ alltid kväll och slutar nio då. Så ikväll ska vi ha lite lördagsmiddag. Jag måste dock i säng tidigt eftersom jag ska jobba imorgon.

Nu har jag hittat ett superbra recept tills ikväll pestokyckling med pasta. Jag får hämta Ewa så åker vi och handlar när hon slutat. Lördagsmys i Norge.

One more time
I have crossed the line
Now you won't be mine


Miss you lots back home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback