Mycket roligt

Jag har verklign fått ett konstigt förhållande ill ordet roligt efter att ha bott här i snart tre månader. Inatt drömde jag till och med om ordet. För er som inte vet det så betyder roligt här lungt. Inatt drömde jag att jag pratade med Hanna om massor av roliga saker men varje gång jag skulle säga roligt så stannade jag på ro... och ändrade mig till kul. Det är lite så när jag pratar med norrmännen med jag börjar säga det sedan ändrar jag mig i sista stund.

Men det är inte det rubriken handlar om. Det är att jag har så mycket kul på g. Ikväll kommer Hanna så då blir det middag hos Jessica nnan jag börjar jobba elva. Imorgon blir det Olso by day. Planerna är väl Karl Johan, Aker brygge och slottet just nu. Jag och Hanna funderade även igår om vi skulle gå till Nobels peacecenter, jag tror det skulle vara intressant.  Fredag blir det krogen på kvällen, men jag kör för jag börjar jobba halv åtta på måndag.
Lördag jobba som sagt sedan middag här på kvällen med Ewa, Jessica, Hanna och Mads. Vi har inte tillräckligt med stolar!
Sedan jobba söndag dag. Hoppas jag hinner och säga hej då till Hanna på söndag inna hon åker hem. :)

Nästa helg blir det dags för Nyttårs balen. Jag är fruktansvärt taggad. Tessan har skickat med skor, sjalar och smink. Det kan ju inte bli annat än succé. Jag ska verkligen släppa loss! Jag har ju inte vart pp fest sedan nyårsafton, eller ja det var ju lite fest på nyårsdagen med. Men Nyttårs bal lixom. Det ska bli great.

När jag inte ängnar mig åt att tänka på att jag ska mysa med Kogänget en hel helg och tänka på balen så tänker jag på när jag ska åka hem och hälsa på alla där hemma. Jag känner just nu spontant att jag behöver klämma in en helg innan påsk om mamma och Tessan inte behagar att komma hit. Jag behöver hem att presentera mig lite känner jag för kotten.

 
Kväll gäller det! <3

Tre månader späd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback