Sometimes I think what I need is a human adventure

Sitter i Ewas säng för där är där internet har bestämt sig för att fungera bäst. Jag sitter och lyssnar på Lady GaGa - Poker face och Katy Perry - Hot n' cold. Riktiga vara hemma i Sverige låtar blev det. Spelades hea tiden hemma hos Tessan, på nyår och på nyårsdagen.

Jag har fått riktigt mycket gjort idag. Jag har packat ner julen i en låda och ställt de i vår bod på balkongen. Jag har även packat upp min väsckor från Sverige och lagt saker till tvätt eller till garderoben. Mest till tvätt så snart ska jag ta mig för att tvätta med.

Jag blir road när jag har vänner på fb som har som status: NN tinar vatten åt kossorna. Haha. Bonde-power.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback