The show must go on

Jag sitter här i Ewas säng som vanligt eftersom det är här man hänger om man överhuvudtaget vill ha tillgång till internet. Frågan är om man kommer hänga här med när vi fått vårt riktiga internet och vi kan hänga vart vi vill och surfa. Antagligen här eftersom Ewas säng är skönare än min. Jag skulle i alla fall komma till att dte känns som det är söndag idag även fast det är en trist onsdag som vilken annan som helst.

Igår fick vi nämligen besök. Dennis, Sisqo och Robin ska ju flytta hit och villa kolla läget lite och skaffa d-nummer. De var även och prtade med de på Adecco och det verkade ju väldigt lovande. Robin sa att det var bara för att kvinnan de pratade med ille ligga med Dennis. Men spelar roll så länge de får jobba. Men igår anlände Dennis och Robin eftersom Sisqo skulle in till Oslo och träffa lite kompisar.

Så de "maxade" Metro och Triaden och delade ut cv:n där. Maxade och maxade vet jag inte men jag tyckte de var modiga som bara knallade in efter att ha klivit av tåget i alla fall. Sedan gick vi på Vinmonopolet och införskaffade vad vi kände var nödvändigt inför kvällen. Kvällen ägnades åt att spela "Trodde du ja" och "Jag har aldrig...". I trodde du jag insåg vi att det var ingen idé att ro bra om folk och i jag har aldrig fick jag fett med respekt. Haha.

Jag och Ewa har även tagit in några nya ord i vår vokabulär: Dempa D aka Dennis, maxa (användes flitigt av gossarna, allt gåt att maxa) och även det mindre smickrande retardo mongo (krävs ingen förklaring va?) Men vi har haft två riktigt roliga dagar och vi ser fram emot att de ska flytta hit och jobba.

Är dock lite otloig för att dessa killar är riktiga träningsfreak och att Robin redan ha bestämt sig för att han ska fixa träningsscheman åt oss och allt. Fast det vore rätt coolt att vara lika vältränad som de tre.

Somnade sent omsiders, sista av alla så klart. Dock vakande Ewa sedan av ett astmaanfall på natten och ingen av oss andra tre reagerade ens. Måste förklara för Ewa att det är helt ok att väcka mig om hon inte kan andas. Me jag är ändå glad att hon inte väckte mig, drömde riktigt angenäma drömmar hela natten.

Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback