When trhe night has come and the land is dark

Ska snart upp och jobba. Jag har vart på förfest ikväll med tre av mina favvo tjejer Ewa, Hanna och Jessica. Självklart också med min favvo norrbagge Mads. OMG hlegen med Hanna har vat wunderbar. Alltid lika kul att hängde med the Cowgang.

Jag ska berätta det mesta imorgon men inte allt. Vi har haft massor med kul...

Nu ska jag berätta att min granne gör de godaste hemgjorda strawberry daqaries (stavning?) ever.

Natti, natti.


På måndag får vi besök igen


Kommentarer
Postat av: Ewa

HAHAHAHAHA, va fan?!!

Nu tänker jag skita i att tvätta alla dina kläder :P <3

2009-02-01 @ 11:31:55
Postat av: hanna

asgod drink yes! måste ni ta vara på;)

hade en skitbra helg! hoppas vi ses snarast möjligast igen! Kyss

2009-02-01 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback