Almost heaven

Jag vet inte om jag berättat det men Georg och hans familj ska överta Oliver när de flyttar till Husby. De ska ju även överta mammas katt och mammas hus. Haha.

Men så har de i alla fall haft med Oliver på semester i lite mer än en vecka nu i deras sommarstuga på västkusten. Så åkte Tessan, David och John på minisemester och tog hem Oliver. Eftersom att Helena, Tomas och Georg ska hem till Göteborg och packa inför flytten. Och Göteborg är definitivt inget ställe för en hund som Oliver.  Kanske inte för någon hund egentligen.

Men ialla fall när lilla familjen skulel åka hem med Oliver så stod Georg på gräsmattan och skrek och grät av sorg att han inte får vara med sin nya vän Oliver dygnet runt längre. Han skrek: Jag fick ju bara rå om honom en vecka!
Tessan messade sedan Helena och frågade hur det var med Georg och hon svarade att han hade gråtit ungefär tio gånger sedan de åkte och att de hade bakat bullar och att Georg hade bakat en bulle som föreställde Oliver. Som han senare inte ville äta upp för han var så ledsen. Älskade lilla Georg, jag har en känsla av attt det komemr gå bra med Oliver i alla fall.


Underbaraste Georg och underbaraste Oliver vintern -07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback