Cause we will never be wrong

Okej, mål nummer ett, det hamnar inte min lista eller så. Men mål nummer ett i livet:
Städa färdigt lägenheten innan jag åker till Sverige.

Jag hathatar att städa, jag tar lite dag för dag, bit för bit. I förrgår tog jag kylen. Idag håller jag på med tvättkorgen, och försöker skapa lite ordning där vi har sängkläde roch handdukar. Jösses amalia. Restan av hemmet är kaos: KAOS!
Ewas och mina grejer i en salig blandning.
Jag vill bara ha fint och fräscht nu. För just nu är det allt annat än fräscht och jag, vad göt jag? Jo, jag sitter och bloggar!


Så här får dte gärna ungefär se ut...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle gärna vilja se en bild hur det ser ut NU, och inte hur det KAN se ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback