Det går bra nu

Jag känner mig nöjd. En underbar semester börjar närma sig sitt slut, självklart har jag inte hunnit med allt jag ville. Men det är bara att gilla läget och inse att jag alltid planerar för mycket.

Idag så är planen som så att jag ska och käka hos russina, det blir stektströmming. Jag bara måste passa på då, dte är ju inget jag skulle laga hemma. Sedan gå ut och pussa kattungen hos dem. Sedan hem, kanske vila en stund. Sedan tillbaka för eftermiddagskaffe och blåbärspizza igen.

Ikväll ska jag till lillesyster och grilla. För fjärde kvällen i rad. Sedan är planen att jag ska slagga där, på lördag ska vi på utflykt. Sedan på kvällen ska ag käka på grappa med Sandra och sedan ut och roa sig.

Livet på en pinne är att ha semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback