Finally fearless

Jag har lagt över bilderna från kameran sedan jag tappade bort min kamerasladd, vilket resulterade i 237 nya foroan på datorn och ett par filmer. Jag lovar att lägga ut en del av bilderna i en bldkavalkad när jag kommer hem till Norge igen. Jag har så segt internet här så att jag skulle bli gråhårig om jag en försökte...

Men jag hittade massor av fina bildern, bland annat från midsommar och Johns dop.

Så då kan ni förstå att Johns dop har vart sedan jag skrev sist en mycket lyckad tillställning. God mat och gott sällskap. :)

Hanna och jag spelade in en film natten till midsommardagen. Där jag hittade några underbara citat:

- Hanna vill bara äta rostade mackor med marmelad som täpper igen kärlen...

- Vad tycker du om de här kamrerorna som räddar liv?
- Om jag säger så här;  jag hatar allt som räddar liv.

- Johanna Alice... Elisabeth. Nej, Johanna, Alice Birgitta.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, komme rinte ihåg ett enda citat, måste se filmen:)

2009-07-17 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback