For you I know I'd even try to turn the tide

Jag sitter och tittar på Walk the line med mamma på tv. Hon sover och frågar vad det är för låtar om vartannat. Jag får förklara varje gång hon har somnat vad som hänt... Älskar Walk the line, eller rättare sagt, jag älskar Johnny Cash.

Sista dagen i Sverige/ på semestern har var bra.
Igår var först jag och Sandra och käkade på Grappa, sedan var det förfest hos David vilket ledde till att alla droppade av inför utgången så att jag bara gick ut med Sandra L. Men vi har alltid kul när vi går ut tillsammans, en viss förmåga att spåra bara... Fast igår var det lungt.

Men i alla fall så fick jag soa till typ tolv idag, sedan lunch i Fyrby. Eller allra först flyttade vi kor. Sedan fläsk och löksås. Mormor är bäst på husmanskost!

Sedan duschade jag och vilade lite middag, sedan hälsa på pappsen. Han hade en ganska bra dag idag, jag matade honom med lite kräm och mjölk. Sedan ICA maxi. På ica hittade jag gulligaste semesterkläderna åt John, en illgrön semesterdress med krokodiler på. Så då åkte jag till Tumbo och lämnade den.

Efter Tumbo mötte jag upp Jessica och hanna på Öja gård för att återuppleva gamla minnen. Vilket vi verkligen gjorde!

Jag är underbart nöjd med min semester. Ikväll ska jag försöka njuta av det sista på semestern för att sova hela vägen tillbaka till Norge.

My heart beats like a drum


Kommentarer
Postat av: hanna

kollade just på walk the line och fick värsta cash-nostalgin, han är kvalité. because you're mine, i walk the line

2009-07-22 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback