Have I told you latley that I love you?

Jag känner att jag vill kvalitetsblogga lite, så som jag gjorde lite förut. Försökte skriva om lite intressanta saker, inte bara raddade upp allt jag gjord ei bloggen. Vilka bryr sig om dte egentligen? Jag skulle vilja bli en jättebra bloggare. Inte så att jag blir känd, utan bara bra liksom. Jag känenr att min kvalité i den här bloggen inte är något att hänga i julgranen.

Därför ska jag förnya mig lite. Jag ska börja med en ny header som ska muntra upp mig lite. Lika bra att ta tag i sitt liv efter semestern eller hur?

Därför har jag flyttat min dator från soffan till köksbordet så att jag ska sitta och skriva bättre. I soffan får jag slappa nu och datorn ska jag sitta bra vid. Nu har jag i och för sig suttit så länge vid datorn så min rumpa har somnat.

Lite mer bilder vill alla ha med kanske? Jag som är sååå duktig på att foto, något jag verkligen skulel vilja ägna lite emr tid åt. Kanske köpa en flashig kamera för alla min Norgepengar (vilka pengar??? reds. anmärkning...).

Men här kommer en bild på John när han sitter på doppresenten han fick fån mig, Lisa, Totte, mamma och pappa. Behöver jag ens berätta att den gjorde succé?


Jobba första natten efter semestern inatt. Känns kämpigt...



Kommentarer
Postat av: Lisa

Lilla sötnosen =) Han verkar inte riktigt förstå hur den fungerar bara =) Puss o kram

2009-07-25 @ 14:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback