I don't what don't anymore if that feeling is passed

Har ni sett filmen The bucket list? Om ni inte har dte så handlar dne om två äldre män som hamnar i samma sjukhussal båda har fått beskedet att de inte kommer kunna klara av att kämpa emot sin cancer, den kommer döda dem. Tillsammans gör de en lista av saker som de ska göra innan de dör och börjar uppfylla listan.

Jag har börjat jobba på en egen lista, jag har tack och lov inte fått något dödsbesked för de saker jag kommit på är riktigt långsiktiga saker. Jag sitter och funderar på den här listan och inser att man kan fylla den med vad som helst, fjuttiga saker precis som enorma mål. Precis som att jag skulle vilja kunna slå en kullerbytta utan att vara livrädd för att bryta nacken som att jag ska vinna Nobelpriset. Nu är ingen av dessa saker med på min lista, även om både skulle vara kul att uppleva.

Jga har sex saker på min lista, och nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga ut dem eller inte. Jag tror att jag väntar lite med det. Jag måste bearbeta den här listan mer. Det ska kanske på saker och tas bort saker. Eller så borde man inte tänka igenom utan bara skriva upp saker. Jag tror jag blåst upp denna lista i mina tankar, egentligen är det ju bara en lista med drömmar och mål...


Kommentarer
Postat av: ank

Visst det är bara en lista över drömmar och mål men som du helt klart kan förvekliga. Du är chefen i ditt liv vettu. Kramar

2009-07-25 @ 03:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback