I’m weak right now, so weak right now

Tomrummet är stort, Ewa har lämnat mig. Alldeles ensam i tre veckor!!! Jag vet inte ens om jag ska njuta eller om jag ska gråta.

Efter ett par och om och men kom Ewa och Edda iväg i alla fall. När jag skulle gå och hämta mina skor i bilen om jag inte vill ska följa md hem till Malmis så skulle jag starta bilen men Nej den startade inte. Jag gick direkt till Ewa på Vivikes och berättade den glada nyheten. Så efter lite lånande av startkablar och knackande hos grannar så var bilen igång.

Nu har de lämnat mig i alla fall. jag känner mig lite ensam och övergiven eftersom att jag inte riktigt kommit över att jag redan är hemma i regninga kalla Norge och saknar alla i varma Sverige....



Hej då Ewa och Ruxie. Jag kommer sakna er!
Ja, eller i alla fall dig Ewa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback