Jag är en av alla dom som håller käft och går förbi i mataffären, om jag kan

Sorry för min alldeles jätte felstavade rubrik igår, jag var full. Nej nu ljög jag, jag var trött, sliten och lite arg.

Jag har tagit ett moget beslut. Imorgon när jag kommer hem ska jag sova ett par timmer, sedan är jag bjuden till Tuss på fika. Sedan ska jag packa en väska och be mamma släppa av mig i Eskilstuna, sedan ska jag göra lite vad jag känner för alldeles ensam. Jag behöver vara lite ensam med. Om jag inte kan åka på power meet ska jag ha fett kul i alla fall. Jag kanske tar tåget dit och tittar lite, jag får se vad jag känner för. Tiden är min egen. Jag behöver vara ensam helt enkelt.

Och jag går gärna vilse just inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback