Vi kanske ses det finns en chans...

Jag tror att ni tycker jag att fett dålig på att blogga nu när jag är på semester. Ja, jag håller med. Jag har inte lagt upp en bild på hur länge som helst, först skyllde ag på att sladden var borta men nu får jag väl skylla på att internet är så segt här ute på vischan. Så bilder kommer, när jag har oändligt med tid eller när jag åkt hem till Norge.

För övrigt så ska jag på sminklektion på Make up store idag. Min favoritaffär by all times. Jag bli spännande, jag har velat det här hur länge som helst.

På söndag är det underbara Johns dop. Jag ska läsa en dikt, måste säga att jag är lite skakis. Det kommer ju typ 80-90 personer varav hälften jag inte känner. Sedan låter jag ju som en skadeskjuten kråka med på grund av min förkylning.

Nej kanske snygga till mig lite om jag ska in till stan.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du har ju glömt att skriva att du har tatuerat dig ju !

Postat av: Lollo

Jag tror det kommer låta jättebra imorgon!

2009-07-11 @ 10:02:36
Postat av: Jossan

Du var jättebra på dopet! Krya på dig.

2009-07-12 @ 23:21:27
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback