Vilken härlig dag

Så fick man uppbesöksstatusen genom att uppdatera lite då. :)

Har haft najsate dagen idag. Imorse blkev man ju väckt av världens sötaste John efter en mysig grillkväll i Hällberga igår. Ingenting går upp emot att sitta en solig kväll i en hammock och se John somna i mina armar.
Vaknade som sagt med att Tessna kom in med honom och han fick sitta på mosters mjuka mage och skratta åt trötta mig.



Sedan bar det av till stan för att träffa Malin som jag gick i samma klass som för en evighet sedan, så söt liten dotter. Och en underbart söta små tänder hon har. Mysigt mysigt.

Sedan snabbfika med Sandra, gick så snabbt så att vi var tvugna tt boka in en ny date. Sedan hem och grilla, sedan fick med blåbärspizzor hos mormor och morfar. Mumma.

Kvällsmys med Hanna och Oskar. Tittade på oskyldifgt dömd, åkte och hämtade vin i skigen och till sist och hälsade på mammas ladugårdskatt.

Mys, mys, mys idag.
Träffat alla systrar, svågrar, morföräldrar och mamma. Kanske att jag älskar min familj och semester!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sååå söt =) Har du träffat alla dina två systrar på samma dag, inte illa =) Puss o kram

2009-07-17 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback