Be still my heart

Idag har jag kört på för fullt som vanligt. Gud jag gillar att ha lite tempo, men jag blir så trött och kvällarna. Och jag gillar inte att häng på volvo så myckt som jag gjort de två senaste dygnen. Jag är så förbannt trött på de där surputtarna på volvo så jag vill kräkas.

Har även hunnit med lunch hos Tessan idag och sedan hälsade på pappa. Jag vet inte riktigt vad det är men jag har flyt när jag är hos honom. han frågade efter mamma idag och svarade på lite frågor. Jag älskar när han har bra dagar.

Har även vart och köpt massor av the idag. Har haft en telektion med butiksbiträdet och fått tips om hur jag kokar grönt te bäst och gör ett iste.

Kvällen har ägnats åt häng med Marie, vi skulle laga lite mat och satt oss i bilen för att fara till affärn men mamma upplyste oss vänligt om att klockan var försent för att handla i Stora Sundby.

Kvällens citat kommer från Marie, när hon hittar en citatbok på golvet.
Vilken bra bok, den här skulle vi läst hela kvällen.
Plikten framför allt, när andan faller på.


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jag trodde du skulle ta de om dragkroken. men jag är tacksam ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback