Do you have the time to listen to me whine?

Jag hr inte mycket att gnälla på idag inte, kanske at jag var och tog mina blodprov efter min stickolycka igår och att jag har ett stort snyggt utspritt blåmärke i armvecken. Har i och för sig inte uppmräksammat det förren nyss så det kanske inte är så farligt då...

Jag har haft en underbar dag idag, jag är helt slut men så nöjd.
Igår kväll träffades jag ju Sandra och vi åkte till Tessan, David och John och fikade sedan åkte vi hem till Sandra och Robert jkäkad ekina och tittade på Sandras och Robets underbart gulliga vedbod.

Sedan åkte jag tillbak till Tessan och tog mitt ansvar som moster, alltså, jag störde i slutet på House när dte var som sorgligast. Sedan lät jag de trötta småbarns föräldrarna gå och lägga sig, John käkade lite mat sedan tittade han och jag på Sex and the city och NCIS. Sedan somnade vi gott. Tessan kom in mitt i natten och frågade alldeles vimmalkantig vart ohn var, ho förstod att han var hos mig. Då muttrade hon att hon älskade mig och traskade tillbaka till sängen. Skönt att men får lite upskattning sådär mitt i natten. Men Tessan fick sova sex-sju simmar sammanlagt vilket får räknas som bra.

Idag så drog vi iväg en sväng till Stränkan och jag köpte en studentprestent till Hanna. jag är riktigt nöjd, börjar länta till lördagen nu.
Sedan blee det lager 157, köpte inga byxor, så det är det dåligt med här då jag inte packade ner så mycket byxor... Köpte i alla fall lite kläder, massor av trosor, 11 par. Så det lär jag ju inte behöva köpa på dett tag.

Sedan till Volvo för att hämta mammas bil som var på reparation, en reparation som ledde till ett nytt fel. Det vill säga att jag inte har några blinkers eller ljus på mammas bil. (Ja hon  ska ringa och skälla på dme imorgon, och fixa en ny hyrbil)

Kvällens aktivitet blev födelsedags fika med familjen och mormor och morfar och morfars syskon. Mys!

Nu är det NCIS igen, sedan hopp i säng.

Kommentarer
Postat av: Lollo

De hade jättefina o jättebillga trosor på Lagret. Sist jag var där blev det fem par! :D

2009-06-06 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback