Effektivitet

Jag har vart hemma i 12 timmar i runda slängar och jag är redan påverkad av min mammas och mormors effektivitet. Jag gick imorse upp klockan åtta och åt frukost med min mamma.

Jag har sedan dess hunnit:
- Städa ur två byrår
- Slänga hur många gamla telefonkataloger som helst
- Rensa ytterst lite på magasinet men ändock rensat lite
- Plockat ur och i diskmaskinen
- Sorterat och lagt pussel så vi ska kunna efterskänka dem till Bergatrollet
- Laddat hem en skiva til Tessan

Alltså det kanske inte är så mycket för er. Men jag har gjort mer på två och en halv timme än jag gör under en vecka i Norge.

Fy för att flytta säger jag bara, jag är nöjd att jag flyttatde till ett annat land när jag flyttade och lämnade min lägenhet till mamma och mormor.

Sagt när en flytthjälp hjälpte mamma oc rensa ur mitt och Tessans förråd i lägenheten:
Hade flickorna bott här i 20 år?

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, du är duktig du...hoppas det inte var allt för svåra pussel bara =) Tyckte flytthjälpen ni hade mkt saker eller ;) Puss o kram

2009-06-02 @ 10:37:15
Postat av: Jossan

Jag vet inte riktigt när Å! Festen är. Den brukar ju vara i augusti nångång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback