Ingen ko på isen

Det var ingen fara inatt, jag sov som en gris trots att jag tog en tupplur på fem timmar innan jobbet. Jag tror att jag kan ha en defekt gen, sovgenen. Jag kan sova hur mycket som helst i stora drag. Funderade på att gå och lägga mig när jag kom em imorse, men nej. jag förbjöd mig själv. Jag kan inte sova hur mycket som helst, jo det kan jag ju ofs men jag bör inte.

Strax ska jag och jobba igen, men nej det är ingen fara. Rätt så najs faktiskt. Jag gillar att jobba kväll. I alla fall om man jobbar med någon som vågar gå hem till folk. Härom kvällen jobbade jag med en tjej som inte kunde gå till typ någon av de tunga för hon hade ju aldrig vart där förut. Och en han hade ju en fru som inte gillade ny personal och den hade hon ju aldrig gjort det hos, och den hade hon aldrig gjort det hos. Men flicka lilla när ska bli första gången då?
Jag minns så väl när jag var hos de brukarna själv, kaos i mitt huvud jg var så rdd. Mdn när jag ringde på dörn tog jag på en självsäkermask, gjorde vad jag skulel och gången efter gick det galant utan masken...

Nu en bild från förra sommaren. På torsdag klcokan 13.00 börjar officiellt min semester:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback