Korkad

Det känns som en rätt korkad grej att ta en tupplur klockan sex på kvällen, särskilt när Ewa väcker mig kvart över elva. Inte så smrt om jag ska sova hela natten, inte ett dugg smart om man hade bestämr med Jessica att vi skulle ta ett kvällsdopp. Förlåt!

Så back in Norway hade en det riktigt bra hemma trots all omstädigheter. Jag har väl aldrig hunnit så mycket på två dagar... Eller åkt en så obekväm buss. Det kommer lite bilder när jag hittat min sladd.
Får jag en puss?

Nej nu ska jag byta om lite för en natt på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA. Lite komiskt men jag tänkte att något sådant hade hänt eftersom jag inte hörde ngt från dig :P Men det är lungt! Mads och jag var i Drammen hela kvällen och tog en grillning på slutet så det blev en bra kväll iaf :D

2009-06-29 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback