Leaving on a jetplane

Alltså jag har just haft sjukaste drömmen ever! Jag bara måste berätta.

Jag och Tessan hade vart i Frankrike och just klivit av flygplanet, vi stod vid bagagebandet och väntade på våra väskor. Just när jag sitter ut ser jag hur ett flygplan bara exploderar. Sedan exploderar ett längre bort, sedan börjar det komma närmare och närmare. Alla kastar sig ned på golvet. Och och Tessan ligger där och kramar varandra. Men allt jag kan tänka på är pappa som satt och väntade på oss i ankomsthallen, den var helt förstörd kunde man räkna ut i förhållande till vart det första planet exploderade.
Det var hemskt i alla fal, det var rök, glas och eld och vi fck inte röra oss efter eftersom brandkåren var tvungen att checka allt.

Jag kan inte för mitt liv förstå vad Tessan och jag gjorde i Frankrike eller att pappa var så frisk så han kunde ta bile oc hämta oss. Men sjukt hemskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe ja det är väl så. Schysst dröm.. ;)



Ska fixa en bild så småningom. Väntar på bilder från familjen.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback