Nobody said it was easy, nobody said it was so hard

Jag ska boka två resor hem till Sverige nu. En för en kul grej och en för en tråkig grej.

I hlgen ska jag hem för att fira midsommar. Planen är även en midsommarlunch medd russina, gå i kryekn med russina och gå och se på Hanna och Marie spela forboll. sedan självklart hälsa på pappa och mysa med mamma. SAystrarna ska man vl kunna klämma in med.

Sedan ska jag till sverige torsdag - lördag veckan efter med. En begravning för en mycket saknad och älskad släkting. Tänk om man kunde slippa allt det tråkiga i livet. Jag har fått nog! Hör du det däruppe??

Vem har sagt att just du kom till världen för att få lycka och solsken på färden?

Kommentarer
Postat av: tesssan

vill du inte hänga med jum jum??

2009-06-16 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback