Save me from being confused

Jag har fått en dålig nyhet idag, vilket ledde till att jag känner mig väldigt ledsen. När man känner sig ledsen leder lätt till att man tänker på flera negativa saker.

Så började jag tänka på en sak en vän sa till mig härom veckan, jag sa att jag tog illa upp när personen sa det till mig. Men jag vet inte om personen i fråga förstod att jag faktskt tog illa upp. Det mesta som folk säger till mig rinner av mig som vatten på en gås, men det här fastnade lite. Men jag ska glömma det, för det är verkligen ingen big deal.

Har annars haft en relativt soft dag, har gått och småstädat hela dagen och försökt att njta av lugnet. Men den här dåliga nyhten tog på min krafter och nu är jag så himmelens trött. Jag ska försöka städa lite till och få lite ordning. Kaos är väl dte bästa som beskriver både min hjärna och mitt och Ewas hem just nu....

Imorgon kommer Ewas Sara på besök! Ska bli underbart med lite Sverigehäng. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas det känns bättre snart då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback