She's the one that got that beat

Ollie ska inte flytta föresten. Tydligen så ska man kanske fråga sin fru innan man lovar att man ska få en hund dagen efter. Haha.

Imorgon kväll åker jag till Sverige och jag har inte börjat packa än Trist föt mig eftersom jag nu ska knalla till Vivikes ch titta på käder och sedan ska fpromenera till Jessica för att hänga med henne ikväll.

Mina planer då:
Fredag: Kommer hem tidigt sover efter den hemska nattbussen. Midsommarlunch med mamma, mormor, morfar, Helena och Georg.
Kväll: Fest!
Lördag: Unna mig att vara lite bakis. Hälsa på pappa. Restan av dagen är öppen.
Söndag: Kyrskan med mormor och f syndernas förlåtelse, vilket kan behövas efter fredagen. Kolla på Stora Sundbys damlag när de spöar serieledarna Floda. Någon som vill med? Slå en pling. Jag menar både kyrkan och forbollen självklart.

Jag älskar midsommar!

Bild från förra året.
Det var vackert väder, det var lekar, det var dans, det var vänner, det var alkohol. Det var fest!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Oba korrigering, serieledarna heter Åker. Floda ligger efter oss och vi har typ aldrig förlorat mot dem. :p haha

Postat av: Jossan

Karlar.

2009-06-18 @ 11:53:46
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback