All shook up



Jag har bestämt mig för att ta en promenad idag, går kväll låg jag på soffan och tänkte på promenaden. Imorgon blir det sol, då ska jag knalla bort Nordliveien, förbi jobbet Markus Thranes vei mot Statoil och sedan Kjennveien. Detta säger ju er ingenting men det är en jävla bit i alla fall. Men nej nu är det inte sol, det är bara grått och jävligt!!! Så nu blir det väl en promenad men det kommer bli kortare och, nej jag kommer inte att njuta.

I blocken på bilden bor jag. Jag pallade inte att göra en pil vart, men ni ser ju höghuset längst till vänster. Jag bor i det lite lägre tll höger om det. Parkeringen framför är en del av Triadens parkering. Nu förstår ni hur nära Ewa har til jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback