And you can do whatever you like

Börjar jobba om 57 minuter. Yey. De ringde och frågade om jag ville jobba på fredag med. Of course. Det trista är bara att jag jobbar sju dagar den här veckan nu. Så det är kanske okej att jag låg och läste till halv två idag. Jag behöver vila särskilt när jag ska jobba fyra pass i helgen.... Men sedan har jag dåligt med jobb nästa vecka och veckan efter det. Så dte är ganska lungt känner jag. Sedan ska jag ju hem nästan en vecka över påsk. HURRA!

Det vrrkar som att Tessan och Knodden är hemma från sjukhuset till påsk i alla fall. Tessan och jag har planerat promenader med knodden över Wåmtorp och Västeräng, då det är en perfekt promenadväg där. Åhhh jag längtar till påsken.

Hanna, jag har föresten börjat jobba på en skiva tills jag kommer hem och det blir fest!!!

Vad vill ni ha i påskägget?? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Längtar oxå till påsk för då fyller jag =) Vill ha godis i påskägget så klart =) Puss o kram

2009-03-17 @ 15:21:14
Postat av: Anonym

bra!:D skönt att man har nått att blicka frammåt på!

2009-03-17 @ 21:01:17
Postat av: Anonym

/hanna

2009-03-17 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback