Don't worry be happy

Ewa ligger och tittar på Den rätte för Rosing. Jag gidder inte ens att titta på det. jälv så såg jag på en film som gjorde mig allt annat än positiv och harmonisk. Jag tittade på Ash Wensday med Edward Burns och Eiljah Wood. Det var verkligen en feel bad- film. Trist, jag hade föhoppningar på den.

Jag funderar på att skaffa mig en livscoch, men kanske i Sverige. Ewa får ställa upp så länge. En riktigt livscoach skulle antagligen ge mig en örfil och säga: Skärp till dig, vad glad för det du har.
Annika och jag pratade om det idag att tänka positivt är ett aktivt val. Jag måste göra det valet lite mer ofta känner jag. Kanske omge mig med massor av positiva och jordnära människor. Någon som vill ställa upp frivilligt och smitta mig med glädje?


Smile tough your heart is breakning. Nej då så illa är det inte...

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken SÖT bild Clara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback