Down the road

Min mamma kan var världens roligaste ibland. Jag ringer henne och hon svarar och säger: kan du ringa klockan sju? Jag ska på toa och om jag är klar tidigare sätter jag mig vid telefonen och väntar. Ja mamma jag kan ringa klockan sju.

Ikväll ska jag och Ewa kolla på Step borthers, hoppas på en meningslös film med skratt. Nyss kolalde vi på en Woody Allen film, helt meningslös men utan skratt. Jobba inatt igen sedan. Sedan jobba ikväll imorgon. På onsdag ska jag gå på medicinkurs, ska gå 4x4 timmar med ett skriftigt prov sedan. Hur ska jag göra om jag inte förstår de norska orden på frågorna? Räcka upp handen och säga: ursäkta men vad betyder det här?!

Plockade ut balkongmöblerna idag, vilken härliga känsla. Och Ewa rensade sin garderob på kläder som ska hem till Sverige och vänta på nästa vinter. Vilken härligen känsla, igen. Våren är i antågande här. I alla fall om jag och Ewa får bestämma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vår här oxå....har varit ute hela dan, släpade ris o grillade o korv o till o med solen sken =) sen är det vår här för jag har både krokus o snödroppar i rabatten =) Puss o kram

2009-03-15 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback