Gud välsigne hans små fötter där de går

Igår när jag var på Lasse så ringde jag Tessan när jag stod och väntade, Tessans mobil var avstängd. Skumt tänkte jag och ringde mamma,haha. Nej men lille Teleresian var på förlossningen då hon värkar och blödningar när hon och David var i Stockholm och hälsade på Jenny, Davis syster. Detta ledde till att Tessan och David hoppade in i bilen och åkte hem till förlossnigen.

Jag stod och såg på Lasse (underbart var det, jag återkommer med det en annan gång) och tänkte att Tessan är på förlossingen., Jag grät och skrattade lite. Självklart var jag fett rädd. Men efter konserten så ringde jag Tessan igen och mobilen var på, vilket ledde till att jag fick veta att jag skulle bli moster under kvällen/natten.

Inatt ringde Lisa mig klockan två och sa att jag hade blivit moster. En liten A, eller knodden som jag vill kalla honom. Knodden låter så gulligt.

2340 g tung, 46 cm lång och som Tessan sa antgligen det gulligaste jag någonsin sett. Just nu ligger han på prematuren i en värmesäng och sondmatas. Men av det jag hört så man han bätte än vad det låter som när man berättar.

Jag återkommer med bilder när jag träffat underverket. På fredag, på fredag, på fredag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är ett litet mirakel! :D

2009-03-02 @ 21:04:36
Postat av: jenny

men oj, redan! =) grattis! fick hon reda på det väldigt sent att hon skulle ha barn? känns inte som att det va så längesen jag läste att du fått veta :) men grattis^^

Postat av: Lisa

Vilken söt titel eller vad det heter på detta inlägg =) Han är så söt Clara, har visserligen bara sett honom på kort men då var sötast i världen...kan dock vara lite partisk =) Puss o kram

2009-03-02 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback