I go out for a party to find some fun

Jga har vart hos Jessica ikväll, mysigt att ha henne i Norge igen. Vi hände en stund och diskuterade allt som händer i Sveige och Norge. Fick även se Jessicas söta present till Mads, ett kärleksbrev med en resa i. Vi hann avhandla midsommar och 17:e maj med. Tyvärr är Jessica och Mads i Portugal då, men hoppas någon vill komma och hälsa på mig då ändå. :)

Jag och jesica försöker planera ihop våra semestar så vi ska få så mycket tid som möjligt tillsammans i Sverige. Delad semester är ju dubbel semster. Jag ska ha semster vecka 28-29 allihopa så ni noterar det bara.

Tessan och jag har även pratat en bra stund idag. Hon och jag har bestämt att David ska jobba i sommar när jag har semster. Så ska jag bo där och det när jag går ut ska jag bara ta nattbussen hem till Hällberga. Tessan sa att hon skulle laga mat åt mig och ta hand om mig, hon skulle även försöka få David att bygga en pool eller jacuzzi till oss. Hon beskrev även utförligt hur John låter när han bajsar. Nu vet jag att Tessan är småbarnsförälder. Hörde John lite i bakgrunden, han lät som en rar gosse, han brås väl på yngsta mostern. Hon är ju rar både på svenska och norska. 

 Tessan undrade om jag kunde gå på Parken Zoo med John när han blev lite större för det såg så mysigt ut på korten på mig och Georg när vi var där.


Ja visst hade vi det mysigt. Jag frös och drack te när Georg åt glass.

Kommentarer
Postat av: hanna

va söt bild:) du kommer bli en bra barnvakt clara

2009-03-31 @ 08:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback