I guess this is what I get for wishful thinking

Jag ska jobba ikväll, men ikväll är inte vilken kväll som helst. Det är fredag jag vet men det är en annan sak som grämer mig med att gå till jobbet. Jag ska jobba med en människa som ingen annan vill jobba med. Hon som skulle jobba ikväll vägrar att jobba med honom för han var så otrevlig förra gången de jobbade. Tydligen så har han fett dålig kvinnosyn, enligt hans referenser till och med. Och då väljer han ett jobb där typ 90-95% kvinnor jobbar. Så igår ringde min chef och frågade om jag visste hur det låg till och om jag var mentalt förberedd på att jobba ensam med honom. Sedan sa hon att han inte skulle jobba mer hos oss så jag skulle bara strunt i om han sa något nedsättande. Men jag ser kvällen som en utmaning, om han är dum får jag helt enkelt stå på mig lite. Det kan jag behöva träna på...

Nu ska jag till posten innan jag ska och jobba så jag kan få inte lite cash på mitt konto. Lovley!

Men jag ska erkänna att jag redan längtar efter att kvällen ska vara slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback