I said you can go whereever you like

Ewa och jag ska snart på roadtrip till Strömstad och bestikta bilen, vi ser mycket fram emot vår roadtrip. Och planenrar lite vad vi vill hinna med. Vi ser nog inte lite mycket fram emot själva bilprovningen, nej låset fungerar inte ritkigt som det ska, ja bilden dör ibland när man friväxlar, ja vi råkade köra bort en del när vi var tungt lastade och nej vi vet inte var det var för del. Kan man klara en bilprovning med hjälp av glatt humör? Vi får nog göra en lista på allt vi ska kolla i bilen innan vi åker.

Drömde coolaste drömmen inatt, jag var på efterfest med Björn Gustavsson. Det var dock loppigast efterfestan ever. Bara massor av EMOs. Björn Gustavsson på efterfest med massor av EMOs det skulle jag vilja se på riktigt.

Jag ska börja jobba om 50 minuter och gick cirka upp för en timme sedan. Inte helt optimalt att gå upp klockan ett på en måndag. Fast jag har u jobbat inatt och fick "bara" sove mellan två och sex. Sedan knallde jag hem och somnade om. I like it...

Nu ska jag kanske göra iordning mig lite för jobbet.  Piffa till mig lite. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback