Idag

På förmiddagen var jag och jobbade i hjemmesykepleien.


Sedan städade jag lite och feng shuiade min garderob.

Så här ser den ut nu...

Efter det städade vi bilen.


Försökte även lista ut hur man öppnade motorhuven, när vi klarade det klurade vi på vad det vita gegget på oljepinnen var.


Efter det drog jag iväg för att hämta Ankan vid Ahus.


Efter det tog vi oss mot Stömmen storsenter.


Vi år lite glass.


Sedan åkte vi till mig.


Sedan käkade vi lax.


Och lösgodis.


Sedan körde jag hem Ankan.


Nu väntar jag på Ewa.


Sedan ska jag sova.


Imorgon ska vi till Strömstad.




Kommentarer
Postat av: Annsann

Hahaha, vilket skoj inlægg!

Hopps ni haft en trevlig dag och att jag får vara med næsta gång...

Puss å kram!

Postat av: Lisa

är jag inte helt förvirrad så är INTE det där din garderob =) Puss o kram

2009-03-24 @ 08:54:43
Postat av: Anna

HAHA vilket roligt inlägg! Men du, inte är väl det DÄR din garderob på rikigt??? :) Om det är det är jag FETT avundsjuk!

2009-03-24 @ 11:35:27
URL: http://annalisjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback