Lasse han har många strängar på sin lyra

Alla vet inte att jag och Lasse har ett speciellt förhållande, men Ewa och Anita de vet.

Ewa tycker att min familj är boonig för att vi inte äter så mycket halvfabrkat. Haha. Hon skulle bara veta hur ofta jag och mma äter pulvermos och fiskpinnar.

Åh det blåser genom Halden! Lasse han är snygg, inte stygg! Vem liknar Lasse? Hey brudar!
Sagt av den mycket skumma knarkpåverkade kvinnan på bussen hem från Lasse när hon hörde att vi hade vart ch lyssnat på honom.

Jag har fått en bild på underverket. Jag blir lycklig när slangen i näsan är borta och han kan säga Clara. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

tror slangen i näsan försvinner innan han kan säga clara, dessutom så kommer han säga Lisa först =) Puss o kram

2009-03-03 @ 08:19:51
Postat av: Jossan

Han kommer säga Jossan först för jag kommer kidnappa honom,eller det blir nog med Kossan.. :)

2009-03-03 @ 11:44:00
Postat av: Lollo

Lollo är lättast att säga. Han kommer Klara av det inann ngt annat..;) <- Roligt

2009-03-03 @ 15:22:00
Postat av: Lisa

tror faktiskt att lisa är lättare att säga än lollo =) men det kan ju vara så att han säger mamma, pappa eller traktor först =)

2009-03-03 @ 18:07:30
Postat av: Jossan

Hha där var du rolig Lollo. Saknar vårat barn.

2009-03-03 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback