Like a lady

Min chef ringde idag och bad om mitt personnummer. när jag sa att jag var född 88:a så lät det som hon höll på att trilla av stolen samtidigt som hon utbrast jag var lika gammal som hennes son. Min chef hon är ganska härlg faktsikt hon är ganska ungdomlig, lite shopping beroende, försöker sluta röka och tittar på Sex och singelliv. Det heter sex och singelliv här i Norge, jag tycker det är ganska gulligt.

Min andra chef från manpower mailade mig även idag och tackade för att jag kunde jobba ett kvällspass på Lörenskogs sykehjem. Jag tyckte det var lite komiskt, jag tar ett av fem pass och hon mailar och tackar mig för det.

Nu ska jag packa upp allt jag hade med mig hem, hela halvan av mitt sovrum är fullt med kläder, högt och lågt!

Ni har väl inte missat att titta på bilderna på John jag lagt ut på Tessans facebook?

Miss you back home?

Kommentarer
Postat av: hanna

saknar dig med... jag har börjat nedräkningen=)



2009-03-13 @ 15:39:34
Postat av: Ann

Haha, ja de ær tacksamma i detta land!

Varfør heter det eg syo-konsulent?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback