Roasted

Jag har just tittat på programmet grillad på svt, jag är lite missnöjd. Jga har vart så lycklig att de har börjat med roasts i sverige då jag tycker det är så himla kul då jag har ganska rå humor. Men jag tycker den här roasten jag såg var lite trist och tandlös. Visst det var kul ina stunder. Men, men jag hoppas bättre på morgondagens program.

Här har ni riktigt rå humor, jag blir lite chokad varje gång jag ser på det att man vågar säga sådana saker som han gör. Ingenting är heligt längre, går allt och skämt om? Vad tycker ni?

Kärt barn har många namn, jag heter Aron, bara Aron.

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe tack =P men vem är det sötaste katten då?=O haha

Postat av: jenny

hehe tack =P men vem är den sötaste katten då?=O haha

2009-03-20 @ 17:58:42
URL: http://jennyelisabetnorkvist.blogg.se/
Postat av: jenny

ja den är jättehärlig :)

2009-03-21 @ 18:41:23
URL: http://jennyelisabetnorkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback