Somewhere along the bitterness

Jag skrev igår att ni fick sparka mig om jag klagade. Ni får sparka på mig nu men jag är så jävla grymt trött och irriterad. Allt har gått långtsamt på jobbetoch jag hittade inte till en brukare. Så jag blev försenad på jobbet, jag har haft huvudvärk hela dagen och jag vet inte när det blev diskat senast i vårt hem.

Nu ska jag jag och jobba igen och jag är grymt trött. Men jag ser fram emot mot morgondagen i Oslo med Ann. Jag ska först på medicinkurs och sedan tar jag en buss in till byn.

Ewa har tyckt i ett par dagar att Alex Schulman har blivit tråkig. Men jag måste säga att jag inte håller med, gud jag tror att
detta är något av det skönaste jag någonsin läst...

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback