The old me is dead and gone

Mitt nya tidsfördriv har blivit att läsa Millenum-serien. Jag håller på och läser Man som hatar kvinnor jag vet jag är seg. me jag är helt kär i den boken. Jag vill bara bläddra fram och läsa slutet. men om jag gör det vet jag också att jag kommer missa alla detaljer. För det är verkligen boken full av, detaljer. Jag vägrade Stieg Larsson när han var populär, övertygad om att jag inte skule tycka om böckerna. Så fel jag hade. Men jag brukar inte tycka om otäcka böcker.

Jag var så där anti med Sagan om ringen filmerna med. Alla hyllade dem och jag sa bara, jag gillar inte sådana där filmer... Jag såg första och andra på film hemma. Sedan var jag fast, sedan var jag på världspremiären av trean.

Jag måste inse att jag har fel ibland. Svårt att tro eller hur? Men ibland får man omvärdera. Haha.

Hade en skön kväll på jobbet ikväll, jag trivs verkligen sjukt bra på Sentum avdelningen. Är lite ledsen att jag ska jobba på Vest imorgon, fats jag har fasen min favoritbrukare där. Han sa att han var yngre och inte hade problem med benen då skulle han snott mig. Vi skulle resa och göra massor med kul. Det övergår hans förstånd att jag inte är gift säger han. Mitt med faktiskt. Haha



Jo men jag skulle nog gifta mig med själv. Haha




Kommentarer
Postat av: Marie

Haha har du inte last dem an? knappis. ;) men ja de ar fett bra, go on reading. :)



saknar dig massor

2009-03-17 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback