To tall, to short, to fat, to skinny

Har haft en underbar ledig dag. Jga har ängnat fem timmar framför tv:n och tittat på gamkla stolhet och fördom, det var värt varenda minut. Jag kunde inte slita mig. Jag älksra stolthet och fördom, bästa som har hänt världen kanske.



Nu har jag satt igång och tvättat överdragen till våra köksstolar. Det kanske inte var världens smartaste drag att köpa vita överdrag, men det är grymt snyggt med dem när de är rena. Jag fixar och donar lite och varierar det med att sitta här och hänga.

Jag tror jag ska försöka ringa Madde ikväll igen, har inte fått tag på henne på ett tag och jag sankar henne.


Det här kan vara den fulaste bilden som finns ever, men dte är den första bilden som togs på oss efter att vi börjat hänga igen efter att vi tappat kontakten. Detta är alltså dagen efter Stockholms cruising. Kvällen då vi satt och pratade med en polisasprirant på bussen hem och han sa att tjejer inte kan bli lika bra poliser för de är inte lika atrka som killar, jag skällde ut honom efter noter och berättade för honom att min syster och mormor antagligen var tio gånger stakare än han någonsin kommer att bli. Haha. Jag fick även en glasbit i foten och blodiga skavsår, det var inte underbart att jobba dagen efter. Haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du glömde ju mamma, tror inte hon är så svag heller =) Puss o kram

2009-03-27 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback