Vårvindar

När jag kom hem slog jag upp balkongdörren så mycket jag kunde och drog isär alla gardiner som försökte stänga solen ute, jag älskar när våren kommer!
Det jag älskar mest med våren är att man kan se hur skitiga fönsterna är. Jag har visst något att göra nu när jag har två lediga dagar i rad.

Spädis/Little/Tummen/Knodden/Älsklingen/Han har fått ett namn. John Nils Stefan Dahlin. Jag gillart.
John betyder:
John är ett mansnamn med engelskt ursprung, och är en kortform av Johannes som är en grekisk ombildning av det hebreiska namnet Jochanan som betyder Gud har förbarmat sig.


there's only two types of people in the world
the ones that entertain
and the ones that observe
well baby I'm a put-on-a-show kinda girl
dont like the backseat
gotta be first

Kommentarer
Postat av: Jossan

John betyder John Deere!

Okej, Nils är eran pappas namn men Stefan då? Var det Davids pappas namn eller?

2009-03-11 @ 18:14:14
Postat av: jonas

kom me förslag på ord du vill ha översatta =D

Postat av: Lisa

Japp, Davids pappa hette Stefan.

2009-03-12 @ 08:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback