We built this city

Jag har jobbar ikväll, det har vart en underbar kväll att jobba. Jag har jobbat med Eva Marie, hon är så himla gullig och snäll. Vi pratade om att vi skulle gå ut tillsammans någon gång. 5 poäng till mig som får lite mer norska vänner efter ja vad är det, fem månader. Haha.

Jga längtar hem nu, alla frågar om jag ska hem över påskan och jag svarar ja med ett lyckligt leende. Och alla säger: Åhh så dejligt. Då svarar jag: Ja, det ska bli kosligt. Jag börjar bli norsk här jag.

Jag älskar Spotify, nu lysnar jag på Johnny B Good med Elvis(?) och nu Unchanied melody med honom. Älskar Unchanied melody.




Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nattis :) onskar jag kunde traffa dig nar du ar hemma men vi ses i norge, de blir dejligt or whatever. ;)

2009-03-30 @ 00:33:30
Postat av: hanna

Längtar! :D

2009-03-30 @ 07:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback